Milyen esetekben tehetek panaszt?
- Ha egy korábbi megkeresés során nem oldottuk meg a szolgáltatásainkkal kapcsolatos problémáját;
- Ha azt tapasztalja, hogy nem tartottuk be a szerződéses vagy a törvényi kötelességeinket;
- Ha a munkatársainktól kapott információ téves, nem pontos, és ez hátrányosan érinti Önt;
- Ha előző megkeresés alkalmával nem találta megfelelőnek a munkatársaink ügyintézését, vagy elégedetlen volt annak stílusával;
Mikor nem szükséges panaszkivizsgálást kérnem?
- Ha általános kérdése van, vagy információt kér a szolgáltatásokkal kapcsolatban (pl. árak, akciók);
- Ha olyan műszaki jellegű hibabejelentést szeretne tenni, mint pl. áramszünet, közvilágítási hiba, szolgáltatás-kiesési problémák, elromlott szolgáltatáshoz biztosított mérőóra, megsérült oszlop vagy vezeték;
- Ha számlázási ügyben van kérdése, vagy fizetési módot változtatna;
Hogyan tehetek panaszt és mi történik utána?
Benyújtja hozzánk a panaszát
Mi kivizsgáljuk a panaszt
Értesítjük a kivizsgálás eredményéről
Ha válaszunkkal elégedetlen, egyéb panaszkezelési fórumokhoz fordulhat