Hogyan használd a drivE.ON app-ot?
Ellenőrizd, hogy a státusz jelző lámpa zölden világít-e a töltéshez kiválasztott töltőpontnál! Amennyiben a csatlakozó feletti fényjelzés pirosan, vagy nem világít, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 80 / 200 879 telefonszámon!
Indítsd el az appot és válaszd ki a megfelelő töltőpontot a térképen, vagy a jobb felső sarokban található keresés funkció segítségével. A töltőberendezésen látható azonosítóra és a csatlakozó számára lesz szükséged a töltés elindításához. Ha megtaláltad a megfelelő töltőt és csatlakozót, nyomd meg a Töltés gombot.
A töltés indítása előtt választani tudsz a regisztrált bankkártyáid és rögzített számlázási adataid közül. Ha van kedvezményre jogosító kuponod, szintén itt tudod kiválasztani. Havi elszámolás esetén ezek az adatok az appban nem választhatók és nem módosíthatók.
A töltés leállítása az applikáción keresztül a „Leállítás” gomb megnyomásával történik. Emellett a töltés leállítását kezdeményezheted az autó felől is. A töltés végén összefoglalót kapsz a töltés részleteiről (töltésre fordított idő, átadott energia, a töltés díja).
A töltés befejezése után húzd ki a töltőkábelt a gépjárműből. Amennyiben a berendezés szerelt töltőkábellel rendelkezik, helyezd vissza azt a berendezésen lévő csatlakozóba. Amennyiben saját töltőkábelt használtál a töltéshez, ne felejtsd el azt magaddal vinni.