Már lehet jelentkezni a fiatal sneaker-vállalkozók versenyére! A Size UP!-ot az E.ON támogatja
2023.08.30.
Trunk Tamás influenszer az ország fiatal sneaker-vállalkozóinak indít befektetési versenyt, melynek tétje akár 10 millió forintos invesztíció is lehet.
A fiatal generációnak a sneakerek kiválasztása, használata és gyűjtése nagy élmény, közösségi felület. A limitált sportcipők, vagyis sneakerek iparágában ezért kimagaslóan magas a fiatalok által alapított friss vállalkozások száma, a jövő vezetőinek a limitált cipők forgalmazása jelentheti az első kapcsolódási és belépési pontot a vállalkozói világba. A Size.UP! ebben a gyorsan növekvő iparágban mozgó fiatal vállalkozókat támogatja. Jelentkezhetnek sneaker és streetwear márkák alapító, újszerű üzleti modellel rendelkező kereskedő cégek, applikációk fejlesztői és technológiai innovátorok, 3D sneakerekkel foglalkozó vállalkozások, különleges sneakerekkel kapcsolatos művek alkotói, sneaker presenterek, sneaker protectorok vagy sneaker shieldek fejlesztői, valamint innovatív szemléletű, a vintage divattal foglalkozó vállalkozók a körforgásos gazdaság támogatása jegyében.
„A sneakerek és streetwear világában vállalkozó fiatalok nagyon korán megtanulhatják azt a gondolkodást, ami a fenntartható üzletépítéshez, az ügyfél élmény felépítéséhez szükséges. A verseny különdíjai is pont ebben segítik a fiatalokat a kiemelkedő üzleti személyiségekkel való találkozások lehetőségével” – árulta el Trunk Tamás, hozzátéve, hogy A Size.Up! díszvendége Jeff Staple, a nemzetközi sneakervilág, és a márkakollaborációk kiemelkedő szakembere lesz, aki Los Angelesből érkezik Magyarországra a Sneakerness Budapest kedvéért.
Már lehet jelentkezni a verseny első fázisára, a novemberi döntő tétje pedig akár a 10 millió forintos befektetés, és komoly iparágai kapcsolatok lesznek. A zsűriben Kovács Zsolt, a Start-UP Campus ügyvezetője, Pótor Attila, a True To Sole alapítója, valamint Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezetője foglal helyet. A Size.UP! támogatója az E.ON Hungária Csoport, a zsűriben az energiavállalatot Károlyi Zsuzsanna, márka és marketing vezető képviseli.
”Elsőre szokatlannak tűnhet ennek a programnak a támogatása, de a jövő generációjára rákapcsolódva a számukra fontos és értékes témák felé nyitottunk itt. Rendkívül izgalmas versenyre számítok, ahol sok kreatív ötleteket, teljesen új megközelítéseket fogunk látni. A jövő megoldásai iránt érzékeny fiatal tehetségek támogatása kiemelten fontos számunkra, hiszen ők azok, akik szemléletük és szempontrendszerük frissessége, alkotó képzeletük korlátok nélküli szabadsága révén valódi formabontó megoldásokat hozhatnak. A jövő környezetbarát ötleteit és a hétköznapjaink zöld megoldásait jelentős részben tőlük várhatjuk. A legyártott termékek visszaforgatása az újrahasznosításba a fenntarthatóság és a körforgásos gazdaság egyik fontos eleme, a fiatalok nyitottak ebbe az irányba” – mondta el Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Csoport márka és marketing vezetője.
További információk: https://size-up.eu/