Intézze ügyeit velünk kényelmesebben! Ügyfélbarát fejlesztéseink 2018-ban
Idén számos fejlesztést vittünk véghez annak érdekében, hogy ügyfeleink kényelmesebben intézhessék ügyeiket, és egyszerűbben, gyorsabban tájékozódhassanak az őket érintő kérdésekben. Ismerje meg és próbálja ki fejlesztéseinket!
1.
Az eddig elérhető fizetési módok mellett bevezettünk még egy új számlafizetési lehetőséget is online ügyfélszolgálatunkon, az egyedi linkes fizetést. Segítségével pár kattintással befizetheti számláit, és akár fizetési emlékeztetőt vagy értesítést is be tud állítani az új számla elkészültéről.
2. Tervezett üzemszünetek nyomonkövetése online
A megbízható energiaszolgáltatás érdekében folyamatosan végzünk az áram- és gázhálózatunkon karbantartásokat és fejlesztéseket. A munkálatok egy része sajnos nem végezhető el feszültségmentesítés nélkül, ezekkel a szolgáltatás-megszakításokkal azonban az érintett ügyfeleink előre számolhatnak, így felkészülhetnek a helyzetre. Az áram- és gázszüneteket megmutató Google térképünk naponta többször frissül, gyorsan ellenőrizhető rajta minden előre jelzett esemény.
3. Ügyintézés áttekinthetően
Tudta Ön, hogy már néhány kattintással megtekintheti, hol tart az ügye és mi a következő lépés az ügyintézésben? Mostantól már a három, a többlépcsős vagy a természetéből adódóan hosszabb időn keresztül aktuális téma esetén is elérhető az ügyintézés online nyomonkövetése. Ismerje meg nyomonkövetési rendszerünket itt: eon.hu/folyamatkovetes.
4. E.ON Chat Boti a Facebookon, illetve a Messengeren
A Facebookon, illetve a Facebook Messengeren az ügyfeleink, követőink és az érdeklődök üzeneteit nyár közepe óta Boti, egy, a beérkező kérésekből folyamatosan tanuló chatbot fogadja és válaszolja meg a nap 24 órájában rendelkezésre állva. Az ügyfeleinket kiszolgáló chatelő robot folyamatosan tanul, a mesterséges intelligencia használatával egyre komplexebb képességekkel, tudással segít, sőt, még viccet is tud mesélni.
5. Új kisfeszültségű üzemirányítási rendszert vezettünk be
Idén nyáron jelentettük be, hogy megkezdtük új kisfeszültségű üzemirányítási rendszerünk éles tesztüzemét, amelytől szintén gyorsabb hibaelhárítást és ügyfélélmény-növekedést várunk. Ezzel a rendszerrel sokkal pontosabban, területre és utcára lebontva tudjuk majd beazonosítani a hálózati hiba helyszínét, azaz a teljes üzemirányítási folyamat sokkal átláthatóbbá válik. Hasonló rendszer sem Magyarországon, sem a környező országokban nem működik még.