Változások a budapesti és Pest megyei áramhálózati ügyintézésben
Szeptember 1-től Budapesten és Pest megye jelentős részén az ELMŰ Hálózati Kft., az E.ON Csoport tagja foglalkozik az áramhálózat fenntartásával és üzemeltetésével.
Forduljon hozzánk bizalommal az alábbi ügyekben:
- Háztartási méretű kiserőmű létesítés
- Új bekapcsolás, teljesítménybővítés, ideiglenes bekapcsolás
- Műszaki ok miatt kikapcsolt felhasználási hely visszakapcsolása
- Védendő fogyasztói státusszal kapcsolatos ügyek
- Mérőállás bejelentése
- Hibabejelentés
- Szabálytalan vételezés bejelentése
- Okosmérők mérési adatainak megjelenítése
- Zárópecsét (plomba) pótlás kérése
- Karbantartásról szóló értesítés
- Reklamáció esetén mérő felülvizsgálata
- Elvi szolgáltatási vagy villamosenergia-ellátásról szóló nyilatkozat igénylése
Ha folyamatban lévő ügye van az ELMŰ Hálózati Kft.-nél, a megszokott eljárásrend szerint folytatjuk igénye feldolgozását. Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos, mindent megteszünk annak érdekében, hogy mielőbb válaszoljunk.
Intézze ügyeit online ügyfélszolgálatunkon!
Kényelmesen, bárhol és bármikor elindíthatja új bekapcsolás vagy HMKE igényét, illetve beállíthat értesítést tervezett áramszünetre.
Keressen minket az alábbi elérhetőségeken
Munkatársainkkal rendelkezésére állunk, hogy minden felmerülő kérdésben gyors és szakértő segítséget nyújthassunk.
Műszaki információs vonal
Mobiltelefonról
06 20/30/70/ 459 97 22
Vezetékes telefonról
06 1/225 43 21
Hibabejelentés
06 80/38 39 40
Mérőállás bejelentés
csak vezetékes telefonról hívható, ingyenes zöldszám:
06 80 202 938
mobiltelefonról is hívható elérhetőség:
06 20/30/70 938 3838
Ügyfélszolgálati irodák
Felhívjuk figyelmét, hogy személyes ügyintézésre csak előzetes időpontfoglalással van lehetőség.
Irodáink címei
1132 Budapest, Váci út 72-74.
2030 Érd, Budai út 7/b.
További információért látogasson el az eon.hu/pestmegyeihalozat oldalunkra.