Vigyázzunk egymásra!

Tájékoztatás a koronavírus járvány miatt az ügyfeleink és munkatársaink biztonsága érdekében meghozott intézkedésekről

Budapest, 2020. március 15.

 


Annak érdekében, hogy megóvjuk munkatársaink, ügyfeleink, partnereink és hozzátartozóik egészségét, ügyfélszolgálati irodáinkat március 16-tól visszavonásig zárva tartjuk, kérjük ügyeiket az Online ügyfélszolgálatunkon intézzék.

 

Kérjük, lépjenek be, illetve ha még nem tették, akkor regisztráljanak a www.eon.hu/ugyintezes oldalunkon.

Online ügyfélszolgálatunkon az alábbi ügyek teljes körűen intézhetők:

  • mérőállás diktálás
  • számla és egyenleg megtekintés
  • számla befizetés
  • e-számlára váltás
  • értesítés tervezett üzemszünetekről

Mobil applikációnkon is intézhetik ügyeiket, melyet E.ON Ügyfélszolgálat néven tudnak letölteni a Google Play áruházból vagy az App Store-ból.

 

Ajánljuk, hogy Online ügyfélszolgálatunkon keresztül váltsanak e-számlára, így kényelmesen intézhetik számlaügyeiket otthonról.

 

Minden más ügyben kérjük, hogy telefonos ügyfélszolgálatunkat keressék. Ennek elérhetőségét az alábbi oldalon találják: 

Kérjük Önöket, hogy az átmeneti időszakban megnövekedett várakozási idővel számoljanak, ezért telefonos ügyfélszolgálatunk igénybevételét csak indokolt esetben javasoljuk.

 

Már korábban döntöttünk arról, hogy lakossági ügyfeleinknél azonnali hatállyal felfüggesztjük a tartozás miatti kikapcsolásokat. Ezzel az önként vállalt kikapcsolási moratóriummal kívánunk hozzájárulni ahhoz, hogy a veszélyhelyzet időszakában minden ügyfelünk számára biztosított legyen az áramellátás.

Óvintézkedéseink célja, hogy ügyfeleink zavartalan kiszolgálása mellett biztosítsuk vállalatunk és szolgáltatásaink zavartalan működését.
Ügyfeleink együttműködését és a megértést nagyon köszönjük!