Nagykorú lett Boti – Megújult és a webre költözött a chatbotunk

2021.09.03.



Pontosan három évvel ezelőtt kezdte meg munkáját egy nagyon szorgalmas, ebédidőt, kávészünetet nem ismerő, éjszakai alvást nem igénylő új E.ON munkatárs. Boti, a chatbotunk sokat tanult az azóta eltelt időben, felnőtt, és új lakóhelyet választott: a Messenger alatti lakásából idén szeptember 1-jén a weboldalunkra költözött.

 

Boti az elmúlt három év alatt nem csak önmagában fejlődött, hanem időközben elsajátította egy másik chatbot tudását is, így immár a budapesti áramhálózati ügyfeleinknek is tud segíteni.

 

Fontos tudni, hogy Boti önmagában nem intéz ügyeket, de nagyon sokat tud segíteni és rengeteg ügyfélszolgálati információt tud adni annak, aki kapcsolatba lép vele, viszont semmilyen személyes adatot nem kér és nem tárol az ügyfeleinkről.

 

Boti továbbra is éjjel-nappal dolgozik, közben pedig természetesen folyamatosan tanul, hogy egyre jobb minőségben tudjon segítséget nyújtani a hozzá forduló érdeklődőknek. Úgy tudsz kapcsolatba lépni vele, ha a jobb alsó sarokban a kék színű chat ablakra kattintasz.

 

Boti továbbra is érted van, használd a tudását! Neked miben segíthet?