December 4-től az E.ON ügyfélszolgálat telefonszámai megváltoznak

2017.12.04.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság rendelete alapján, 2017 év végén megszűnnek a Magyarországon használt 06-40-es előhívójú „kék számok”. Ez a változás az E.ON telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségeit is érinti, a vállalat felhívja a lakosság figyelmét a változásra.

2017. december 4-től az E.ON lakossági ügyfelei a következő telefonszámokon intézhetik ügyeiket:

vezetékes telefonról:
• áram lakossági ügyfélszolgálat: 52 512 400
• gáz lakossági ügyfélszolgálat: 52 512 401

mobil telefonról:
• áram lakossági ügyfélszolgálat: 20/30/70 45 99 600
• gázhálózati ügyfélszolgálat: 20/30/70 45 99 711

A telefonos ügyfélszolgálat továbbra is munkanapokon reggel 7.30 és este 20.00 óra között fogadja folyamatosan a megkereséseket.

A közigazgatási ügyfelek részére fenntartott ügyfélszolgálati telefonszámok 2018. január 1-től változnak meg:
• az E.ON Közigazgatási Vonal a 06 80 262 000-ás számon érhető majd el
• az E.ON Közvilágítási hibabejelentő új telefonszáma 06 80 200 636

Az E.ON Közigazgatási Vonalon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 8.00-16.00 óra között, pénteken 8.00-13.30-ig várjuk közigazgatási ügyfeleink megkeresését.