E-ügyintézéshez kapcsolódó információk

 
 
 
Tájékoztatás együttműködő szervek részére
 
 
 
Tájékoztatás felhasználók részére
  • Ha az online ügyfélszolgálaton már regisztrált, az applikációba az ott megadott e-mail címével és jelszavával tud belépni.

  • Ha még nem regisztrált az online ügyfélszolgálatunkra, akkor könnyen megteheti a fent leírtak alapján a regisztrációs űrlapot kitöltve.

  • A mobilapplikációról bővebb információt az eon.hu/ugyfelszolgalatapp oldalon talál.

3. Rendszerleállás eljárásrendje

 
 
 

Amennyiben elektronikus ügyintézési felületünk rendszerleállás vagy technikai probléma esetén nem elérhető, úgy az alábbi elérhetőségeinken tud velünk kapcsolatba lépni.

 
 
 

Az elektronikus ügyintézésünket érintő előre tervezett rendszerleállás kezdő időpontja előtt legalább 3 nappal, előre nem tervezett technikai hibák miatt bekövetkező rendszerleállás esetén annak bekövetkezését követően haladéktalanul tájékoztatjuk a felhasználóinkat a honlapunkon. 
 
Az elektronikus ügyintézésünket érintő tervezett rendszerleállás időpontját és időtartamát úgy próbáljuk meghatározni, hogy minél kisebb legyen az ügyfélzavartatás.