Online ügyfélszolgálatunkon vagy mobil applikációnkon Ön is gyorsan, kényelmesen és biztonságosan intézheti ügyeit.
1. Lakossági ügyfeleink igényeire szabott online ügyfélszolgálati belépő felületet az eon.hu/ugyintezes címen érheti el.
Hogyan tud regisztrálni?
A regisztrációs űrlapon a számlán található adatokat szükséges megadnia.
Felhasználó azonosító (partnerszám): az a 10 jegyű számsor, amit az E.ON által kiállított számlája első oldalán és/vagy az E.ON-os Hálózathasználati szerződésében is megtalál.
POD: Mérési pont azonosító: az a 33 (áram) vagy 16 (gáz) karakteres azonosító, amit a számláján vagy az E.ON-os Hálózathasználati szerződésében is megtalál.
További azonosítókat a fiókjába belépve tud megadni.
Név: a számlafogadó neve, ahogyan a számlán szerepel.
E-mail cím: a regisztrálni kívánt e-mail cím.
Irányítószám: a levelezési címének irányítószáma.
Telefonszám: kapcsolattartásra használt telefonszám.
Regisztrációt követően a belépéshez e-mail címét és jelszavát kell megadnia.
Egy regisztráción belül több felhasználó azonosítót (partnerszámot) is kezelhet.
Milyen ügyeket intézhet az online ügyfélszolgálaton?
2. Mobil applikációnkon szintén el tudja végezni a fenti ügyeket, továbbá az éves leolvasás időszakban fényképesen is beküldheti mérőállását, amivel kiválthatja a személyes leolvasást.
Hogyan tudja használni a mobil applikációt?
- A mobilapplikációt itt tudja letölteni: